FAQ
FAQ (z ang. „Frequently Asked Questions”) oznacza „często zadawane pytania”. Na tej stronie postaramy się rozwiać Twoje wszelkie wątpliwości. Jeśli Twoje pytanie nie zawiera się poniżej, skontaktuj się z nami!
Czy jeśli nie jestem funkcjonariuszem, mogę kupić umundurowanie?
Absolutnie nie. Umundurowanie to specjalistyczna odzież, którą mogą nosić wyłącznie funkcjonariusze. Aby kupić umundurowanie należy okazać numer legitymacji oraz podać miejsce pracy.
Jaki jest koszt i czas dostawy?
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany następującymi kosztami dostawy:
Sposób dostawy | Koszt dostawy | Czas dostawy |
Pocztex48 | 16,00 zł | zazwyczaj do 3 dni roboczych po wysyłce paczki z magazynu* |
Pocztex48 Odbiór w Punkcie | 15,00 zł | do 72h |
Paczkomaty 24/7 | 16,00 zł | do 48h |
Kurier Fedex | 18,00 zł | do 48h |
List ekonomiczny polecony | 10,00 zł | 3/4 dni robocze |
List priorytetowy polecony | 13,00 zł | 1/2 dni robocze |
* – czas dostawy może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.
Dodatkowa opłata jest pobierana w przypadku produktów o dużej wadze lub dużych gabarytach.
Oferujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ OD 350 ZŁ!
UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.
Sklep Prestige nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych. Jeżeli chodzi o Pocztę Polską to nie mamy wpływu na czas dostarczenia i jest to ok 2-5 dni roboczych.
Czy mogę uzyskać jakąś zniżkę?
Oferujemy 10-procentowy rabat na kolejne zamówienie przy zapisaniu się do newslettera.
Przy zamówieniu na ponad 350 zł oferujemy darmową wysyłkę.
A przy większej ilości produktów (co najmniej 10) w zamówieniu, skontaktuj się z nami! Dogadamy się.
Dlaczego czas oczekiwania na imienniki jest tak długi?
Imienniki są personalizowane, każdy z imienników jest wykonywany dopiero po zamówieniu klienta. Dlatego najpierw należy je zrobić, dopiero po wykonaniu możemy paczkę nadać i wysłać do klienta. Prosimy więc o cierpliwość w przypadku zamawiania imienników.
Jak mogę zwrócić produkt?
Wypełnij formularz zwrotu zawarty w opakowaniu produktu, dołącz do niego paragon za zamówienia i odeślij ponownie zapakowany towar z formularzem zwrotu i paragonem na adres:
ul. Chłapowskiego 74, 63-400 Ostrów Wielkopolski
Jeśli w Twojej paczce nie znajdował się formularz zwrotu lub go zgubiłeś, bez obaw! Napisz na kartce następujące informacje:
- Twoje imię i nazwisko,
- adres, na który dostarczono paczkę,
- Twój numer telefonu (opcjonalnie),
- jeśli pamiętasz to datę zamówienia i/lub datę odbioru towaru,
- nr rachunku, na który mamy wysłać zwrot zapłaconej ceny towaru,
i wraz z paragonem i produktem nadaj paczkę na wyżej podany adres.
Jak mogę zwrócić tylko część swoich zakupów?
Analogicznie do kroków podanych w odpowiedzi wyżej (czyt. „Jak mogę zwrócić produkt?”), ale zapakuj tylko produkty, które chcesz zwrócić.
Co zrobić, jeśli nie zgadza się rozmiar produktu, który otrzymałem?
Zwróć produkt, który niespełnia Twoich oczekiwań, a w formularzu zwrotu poinformuj nas, że potrzebujesz ten sam produkt o innych wymiarach.
Czy jeśli mam niestandardowe wymiary, mogę spersonalizować u Was odzież?
Oferujemy usługę uszycia na wymiar, dotyczy to tylko spodni.
tel. 570 869 101 - sklep stacjonarny w Ostrowie Wielkopolskim
tel. 577 931 102 - zamówienia ze sklepu online i Allegro
Adres e-mail:
munduryprestige@gmail.com
ul. Chłapowskiego 87
63-400 Ostrów Wielkopolski
ul. Chłapowskiego 74
63-400 Ostrów Wielkopolski
poniedziałek - piątek: 8:30 - 16:30
Konto Bankowe:
ING Bank Śląski S.A.
PL 97 1050 1201 1000 0092 1835 8472