FAQ (z ang. „Frequently Asked Questions”) oznacza „często zadawane pytania”. Na tej stronie postaramy się rozwiać Twoje wszelkie wątpliwości. Jeśli Twoje pytanie nie zawiera się poniżej, skontaktuj się z nami!

Absolutnie nie. Umundurowanie to specjalistyczna odzież, którą mogą nosić wyłącznie funkcjonariusze. Aby kupić umundurowanie należy okazać numer legitymacji oraz podać miejsce pracy.

Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany następującymi kosztami dostawy:

Sposób dostawyKoszt dostawyCzas dostawy
Orlen Paczka10,00 złdo 48h
Kurier InPost16,00 złdo 48h
Paczkomaty InPost 24/716,00 złdo 48h
Oferujemy DARMOWĄ WYSYŁKĘ OD 500 ZŁ!

UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie, gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.
Czas dostawy może się wydłużyć z powodu niezastania nikogo pod podanym adresem lub z innych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.
Dodatkowa opłata jest pobierana w przypadku produktów o dużej wadze lub dużych gabarytach.

Sklep Prestige nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.

Oferujemy 5% rabat na kolejne zamówienie przy zapisaniu się do newslettera.
Przy zamówieniu na ponad 500 zł oferujemy darmową wysyłkę.
A przy większej ilości produktów (co najmniej 10) w zamówieniu, skontaktuj się z nami! Dogadamy się. 🙂

Imienniki są personalizowane, każdy z imienników jest wykonywany dopiero po zamówieniu klienta. Dlatego najpierw należy je zrobić, dopiero po wykonaniu możemy paczkę nadać i wysłać do klienta. Prosimy więc o cierpliwość w przypadku zamawiania imienników. 🙂

Wypełnij formularz zwrotu zawarty w opakowaniu produktu, dołącz do niego paragon z zamówienia i odeślij ponownie zapakowany towar z formularzem zwrotu i paragonem na adres:
ul. Chłapowskiego 87, 63-400 Ostrów Wielkopolski

Jeśli w Twojej paczce nie znajdował się formularz zwrotu lub go zgubiłeś, bez obaw! Napisz na kartce następujące informacje:

  • Twoje imię i nazwisko,
  • adres, na który dostarczono paczkę,
  • Twój numer telefonu (opcjonalnie),
  • jeśli pamiętasz to datę zamówienia i/lub datę odbioru towaru,
  • nr rachunku, na który mamy wysłać zwrot zapłaconej ceny towaru,
i wraz z paragonem i produktem nadaj paczkę na wyżej podany adres.

Analogicznie do kroków podanych w odpowiedzi wyżej (czyt. „Jak mogę zwrócić produkt?”), ale zapakuj tylko produkty, które chcesz zwrócić.

Zwróć produkt, który niespełnia Twoich oczekiwań, a w formularzu zwrotu poinformuj nas, że potrzebujesz ten sam produkt o innych wymiarach.

Oferujemy usługę uszycia na wymiar spodni, spódnicy, marynarki i polaru.

W FAQ nie ma Twojego pytania?

NAPISZ DO NAS!